Az árajánlat szabályok lényege a folyamatok automatizálása. A blokkban beállíthatod, hogy a dokumentumok milyen állapotba kerüljenek az események (például számlázás, emailben küldés, díjbekérő elküldése) létrejötte után.
A
Munkavégzés menüben válaszd az
Árajánlatok menüpontot, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában kattints a
fogaskerék ikonra. A felugró ablakban válaszd a
Státuszok, állapotok kezelése opciót. A státuszok kezelési felületének alján kattints az
Árajánlat - szabályok címre. Ekkor lenyílik az ablak, és lehetőséged lesz beállítani az árajánlattal kapcsolatos automatizált státuszszabályokat.
Vedd figyelembe, ha például egy számlázást követően írsz alá egy dokumentumot, a rendszer akkor is végrehajtja a "parancsot" és a számlázás által beállított státuszból át fogja helyezni az aláírás esetére beállított státuszba.