A
Munkavégzés dokumentumok menüben kattints a
Visszaigazolásokra, majd a megjelenő ablak jobb felső sarkában válaszd az
Új visszaigazolás lehetőséget!
A visszaigazolás szerkesztőfelülete egy tagolt sablon, ahol a következő blokkokat találod meg:
1. Ügyféladatok
Az ügyféladatok megadása történhet manuálisan vagy automatikusan. Automatikusan betölti a rendszer a cég adatait, ha ügyfeledet látja a Cégjelző szolgáltatás, valamint akkor, ha korábban már felvitted az adatait az Ügyféltörzsbe. Ha ügyfeledet manuálisan rögzíted a rendszerbe, érdemes kipipálnod a blokk alján található ügyfél hozzáadása az ügyféltörzshöz lehetőséget, hogy az Innonest megjegyezze az adatokat.
Az ügyfeleid összes adatát, kapcsolattartókat, telephelyeket, kedvezményeket, fizetési módokat az Ügyféltörzsben tudod majd beállítani.
2. Részletek
Ebben a blokkban állíthatod be az egyedi kedvezményeket, a visszaigazolás kategóriáját, a devizanemet és a szállítási határidőt, és ami a legfontosabb, a csillaggal jelölt
visszaigazolás tárgya mezőt, amit mindenképpen ki kell töltened a későbbi beazonosíthatóság miatt. Ezt a blokkot sok esetben a rendszer automatikusan kitölti, hiszen az ügyféltörzsben beállított adatok a rendelkezésére állnak.
3. Fizetés és szállítás
Itt állíthatod be a fizetés módját, a szállítás módját, és itt választhatod ki, hogy ügyfeled melyik rögzített telephelyére küldöd a visszaigazolás tárgyát.
A fizetési és szállítási módokat a
Programbeállításokban állíthatod be.
4. Tételek
A tételek blokk sok lehetőséget rejt, kezdjük sorban.
A termékek vagy szolgáltatások megadása történhet manuálisan vagy automatikusan. Automatikus feltöltésre akkor van lehetőség, ha a Terméket vagy szolgáltatást korábban már feltöltöttük a Termék- vagy szolgáltatástörzsbe (manuálisan vagy importálással). Ekkor a termék vagy szolgáltatás elnevezésének első három karakterének beírása után az Innonest kilistázza a lehetőségeket.
A termék sorában megadhatjuk a mennyiséget, a mennyiségi egységet, a nettó vagy bruttó árat, az áfát, a kedvezmény mértékét.
A blokk alján megtalálható a
Tételek hozzáadása lehetőség (az újabb tételek felvitelére), és a
Tétel beállítások opció.
A Tételek beállítására gomb jobb szélén a kis nyílra kattintva lehetőségünk lesz tagolni a visszaigazolást. Beszúrhatunk a tételek közé címeket és szövegboxokat, valamint itt érhetjük el a
Sablon funkciót is. (Ennek használatához Sablon modul előfizetés szükséges.)
A
Tétel beállításokat választva a megjelenő ablakban kiválaszthatjuk, hogy a visszaigazolás mutasson-e árat vagy sem, a tételeknél szerepeljenek képek, és ha igen, mekkora méretben, mutassa az áfát vagy sem, és mutassa-e a visszaigazolás végösszegét vagy sem.
5. Egyéb
Az egyéb blokkban a visszaigazláshoz írt megjegyzést, üzenetet jeleníthetjük meg, amit a
Programbeállításokban állíthatunk majd be.
A
További lehetőségek, beállítások opciót választva megadhatunk
kulcsszavakat a visszaigazoláshoz a könnyebb visszakereshetőség miatt, itt kapcsolhatjuk a visszaigazolást projekthez,
feladathoz, tickethez, delegálhatjuk a résztvevőket, és itt állíthatjuk be, hogy megjelenjen-e a visszaigazolás az ügyfélfiókban és a naptárban.