A
Munkavégzés menüben a
Visszaigazolásokra kattintva megtalálod a visszaigazolások kezelőfelületét. A jobb felső sarokban a
Keresés gombra kattintva megjelenik (legördül) a kereső felülete.
Itt lehetőséged lesz a következők alapján szűrni, keresni a visszaigazlásokban:
- Típus (a visszaigazolás kategóriája)
- Állapot (előjegyzett, elkészült, stb.)
- Kulcsszó (a visszaigazoláshoz megadható, a visszaigazolásra jellemző szavak)
(A kulcsszó keres a dokumentum tárgyában, a megjegyzés szövegében, az ügyfél adószámában és a dokumentum sorszámában is)
- Van-e csatolmánya
- Van-e melléklete
- Volt-e elküldve e-mailben
- Volt-e számlázva
- Aláírta-e a munkatárs vagy az ügyfél
- Tevékenységre szűrés (létrehozva, teljesítve, utoljára módosítva)
- Dátumintervallumra szűrés
- Munkatársra szűrés
- A szűrt munkatárs milyen módosítást hajtott végre rajta (létrehozta, utoljára módosította, részt vett benne)