Az ügyfélfiók eléréshez az alábbiakra van szükséged:
- Ügyféltörzsben rögzítened kell az ügyfelet. (Tudástár)
- Kapcsolattartóként létre kell hoznod legalább egy személyt. (Tudástár)
Az alábbi képeken bemutatjuk az ügyfélfiók aktiválását, létrehozásának folyamatát.
- Kattints a Törzsadatok menüpontra
- Ügyfelek menüt válaszd ki
- Kattints az ügyfélfiókra
A következő képen láthatjuk, hogy az Ügyfélfiók még üres, azaz egyetlen céghez tartozó kapcsolattartónak sem küldtünk ki meghívót, illetve nincs listázható ügyfél. Ezt javíthatjuk, ha az ügyfeleinkhez, hozzáadunk legalább egy kapcsolattartó személyt. Leírást itt találsz:
(Tudástár).
Feltételezzük, hogy sikeresen létrehoztál egy ügyfelet és hozzá egy kapcsolattarót. Meghívót az alábbiak szerint küldhetünk ki neki: Kattints a Törzsadatok - Ügyfelek - Kapcsolattartók menüpont alatt található meghívom gombra.
A meghívás után, a rendszer emlékeztetni fog arra, hogy be kell állítsd a jogosultságokat, azaz, hogy milyen dokumentumokhoz, eszközhöz és berendezéshez hogyan férhessen hozzá a kapcsolattartó.
Amikor a kapcsolattartónak sikeresen kiment az e-mail, akkor egy zöld pipa jelenik meg a neve mellett.
Lehetőségünk van szerkeszteni a kapcsolattartói adatokat, illetve törölni ha rossz e-mail címet rögzítettünk, vagy már csak nem szeretnénk biztosítani neki azt, hogy ügyfélfiókja legyen.
FONTOS: Ha az ügyfélfiókból töröljük a felhasználót, attól még a kapcsolattartók közül nem fog törlődni!