Miben tudunk segíteni?

Első lépések
Valahol el kell kezdeni, hogy ebben segítsünk összeszedtünk néhány hasznos dolgot.
Beállítások
Akár új felhasználó vagy, akár öreg motoros, jól jöhet egy kis segítség, mit-hol-hogyan tudsz beállítani.
Csomagok
Összehasonlíthatod a csomagokat, így könnyen eldöntheted melyik számodra az ideális választás.
Tudásbázis

Kategóriák / modulok

Mit lát az ügyfél az ügyfélfiókban?

Az alábbi képeken bemutatjuk, hogy mit lát egy ügyfél az ügyfélfiókjában.
  • A nyelvváltást és a cégválasztást itt éred el (Tudástár)
Ezen képen először az aláírásra váró dokumentumokat nézheti meg, ha nincs aláírásra váró dokumentum akkor üresen fog neki megjelenni:



A következő menüpont az aláírt dokumentumok, itt kategóriákba bontva megtekinthetőek a dokumentumok, a dokumentumokat az új felületen lehetőség van CSV,Excel, PDF fájlban letölteni és menteni, Nyomtatni és keresni is lehet a dokumentumok között.



A harmadik menüpontban Ticketet tud nekünk az ügyfél beküldeni, amely beérkezik a Teendők > Ticketek menüpont alá. Itt láthatjuk a csoportokat is, hogy a Ticketekkel mi történt, miután beküldte számunkra az ügyfél.



Ha az ügyfélhez rendeltünk Eszköz/berendezést, akkor az is megjelenik számára és az eszközökhöz és berendezésekhez ticketet is fel tud adni külön, láthatja az eszköz/berendezés adatlapját, szerviztörténetét és a hozzátartozó munkalapokat is.



 

Hasznos volt számodra ez a leírás?

Igen Nem

köszönjük a visszajelzésed!

Észrevétel

Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!

Nincs elég időd?

Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!