Az alábbi képeken bemutatjuk, hogy mit lát egy ügyfél az ügyfélfiókjában.
- A nyelvváltást és a cégválasztást itt éred el (Tudástár)
Ezen képen először az aláírásra váró dokumentumokat nézheti meg, ha nincs aláírásra váró dokumentum akkor üresen fog neki megjelenni:
A következő menüpont az aláírt dokumentumok, itt kategóriákba bontva megtekinthetőek a dokumentumok, a dokumentumokat az új felületen lehetőség van CSV,Excel, PDF fájlban letölteni és menteni, Nyomtatni és keresni is lehet a dokumentumok között.
A harmadik menüpontban Ticketet tud nekünk az ügyfél beküldeni, amely beérkezik a Teendők > Ticketek menüpont alá. Itt láthatjuk a csoportokat is, hogy a Ticketekkel mi történt, miután beküldte számunkra az ügyfél.
Ha az ügyfélhez rendeltünk Eszköz/berendezést, akkor az is megjelenik számára és az eszközökhöz és berendezésekhez ticketet is fel tud adni külön, láthatja az eszköz/berendezés adatlapját, szerviztörténetét és a hozzátartozó munkalapokat is.