A
Munkavégzés dokumentumokban kattints a
Szállítólevelekre, majd válaszd a szállítólevél sorában lévő
hamburger ikont. A megjelenő ablakban kattints a
Számlázom opcióra, és válaszd az
Új számla létrehozása lehetőséget.
Jelezzük, ha erről a dokumentumról még nem készült számla a rendszerben. A következő lépés az új számla létrehozása lesz.
A rendszer automatikusan kitölti a számlát a dokumentumból már ismert adatokkal, de ezeken felül is szerkeszthető, plusz tételek szolgáltatások megadása, kapcsolattartó, stb módosítása is kötetlenül lehetséges.
Az Ügyféladatok után kötelező megadni a számla elnevezését. Ez a számlán nem fog megjelenni, de nekünk fontos lesz a visszakereshetőség miatt. Megadhatunk rendelési számot is, ezt amennyiben kitöltjük megjelenik a számlán!
A következőkben add meg, hogy milyen típusú számlát szeretnél kiállítani a dokumentumból, itt még a bizonylat típusát is lehet módosítani, ha nem Számlát szeretnél, hanem Díjbekérőt vagy Előlegszámlát.
Adj kedvezményt százalékos formában, vagy válassz egy árkategóriát az ügyfelednek. Kiválaszthatod a számla devizanemét is, és eldöntheted, hogy MNB árfolyamot vagy saját árfolyamot adsz meg. Továbbá ellenőriztetheted a rendszerrel, ha folyamatos teljesítésű számlát állítasz ki, hogy megfelelően állítottad-e be a teljesítés dátumát és a fizetési határidőt.
A tételek lehetnek szolgáltatások és termékek is, és az új tétel hozzáadásánál lehetőség van címsor, megjegyzés beszúrására is.
A számlára írt megjegyzés előtt eldöntheted, hogy a számlát elküldöd a Számlázz.hu-n keresztül emailben vagy sem, és hogy milyen nyelven és milyen számlaképpel jelenjen meg az ügyfélnél.
Ezután adhatod meg a számlához tartozó megjegyzést, majd a számlázás gombra kattintva létrehozhatod a számlát, vagy véglegesítés előtt Előnézetet is generálhatsz, hogy minden adat és információ a helyén van-e.