A
Munkavégzés menüben válaszd bármelyik dokumentum típust, mindenhol ugyanúgy kell státusz és állapotot létrehozni, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában válaszd a
fogaskerék ikont. A felugró ablakban kattints a
Státuszok, állapotok kezelése lehetőségre.
FIGYELEM: Minden munkavégzés dokumentum típusokhoz eltérő státuszok állíthatóak be! A státuszok és állapotok nem másolhatóak, azokat minden munkavégzés dokumentum típusban létre kell hozni. Nem törölhető státusz az úgynevezett: Összes
A státuszállapotok kezelőfelületének jobb felső sarkában kattints az
Új állapot lehetőségre.
Az
új státuszállapot létrehozásához add meg a státusz nevét, állítsd be, hogy látszódjon-e a Dashboardon, hogy kik azok a jogosultak, akik beállíthatják ezt a státuszt, és hogy kapjon-e értesítést az ügyfél (kapcsolattartó), ha a vele kapcsolatos dokumentum státusza módosult.