Miben tudunk segíteni?

Első lépések
Valahol el kell kezdeni, hogy ebben segítsünk összeszedtünk néhány hasznos dolgot.
Beállítások
Akár új felhasználó vagy, akár öreg motoros, jól jöhet egy kis segítség, mit-hol-hogyan tudsz beállítani.
Csomagok
Összehasonlíthatod a csomagokat, így könnyen eldöntheted melyik számodra az ideális választás.
Tudásbázis

Kategóriák / modulok

Hogyan tudok a projekthez kiadásokat és bevételeket rögzíteni?

A projekt költségkezeléséhez Pénzügy modul vagy miniÜgyvitel csomag előfizetése szükséges.

A Teendők menüben válaszd a Projektek menüpontot, majd a megjelenő oldalon kattints a kezelni kívánt projekt nevének sorában lévő hamburger ikonra. Itt válaszd a Költségek opciót. 



A megjelenő oldal a projektek információs oldala lesz, a baloldali menüben kattints a Költségek lehetőségre.



Az Új költség rögzítése gombra kattintva megjelenik az új bizonylat szerkesztési felülete, itt rögzíthetsz új kiadásokat és bevételeket. 

Hasznos volt számodra ez a leírás?

Igen Nem

köszönjük a visszajelzésed!

Észrevétel

Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!

Nincs elég időd?

Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!