Miben tudunk segíteni?

Első lépések
Valahol el kell kezdeni, hogy ebben segítsünk összeszedtünk néhány hasznos dolgot.
Beállítások
Akár új felhasználó vagy, akár öreg motoros, jól jöhet egy kis segítség, mit-hol-hogyan tudsz beállítani.
Csomagok
Összehasonlíthatod a csomagokat, így könnyen eldöntheted melyik számodra az ideális választás.
Tudásbázis

Kategóriák / modulok

Hogyan állíthatom be a ticketek alapértelmezett megjegyzését?

A Teendők menüben válaszd a Ticketek menüpontot, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában kattints a fogaskerék ikonra. 



A felugró ablakban válaszd a Ticket beállítások lehetőséget. 



A megjelenő oldal a Programbeállítások felülete lesz, itt tudod beállítani a ticketek alapértelmezett megjegyzését, hogy küldjön-e a ticketről másolatot az adott e-mail címre, illetve mely státuszba és mely munkatárshoz kerüljön a ticket automatikusan.

Hasznos volt számodra ez a leírás?

Igen Nem

köszönjük a visszajelzésed!

Észrevétel

Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!

Nincs elég időd?

Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!