Ügyfélszolgálatunk alkalmanként kap olyan emailt, hogy az Innonest-ből küldött árajánlatokat, munkalapokat stb. nem kapja meg a címzett és ellenőrizzük, hogy mi a hiba.
Jelezni szeretnénk, hogy az Innonest
MINDEN esetben elküldte az emailt, ha az a dokumentum "elküldött üzenetei" között szerepel!
Annak, hogy a címzett nem kapta meg az emailt, több oka is lehet:
- a cégadatokban megadott vállalkozásod neve lesz az elküldött email feladója. Ha ez a név túl hosszú vagy speciális karaktereket, vesszőket tartalmaz, nagy valószínűséggel nem fogja megkapni a címzett. Használhatsz más feladó nevet is, amelyhez NEM a vállalkozásod nevét kell módosítanod, hanem a programbeállításokban az email beállítások menüpontban megadhatsz egy feladó nevet.
- a címzett email címében nem történt-e elírás, valóban létezik-e az email cím
- gyakori eset, hogy gmail.com helyett gmail.hu, citromail.hu helyett citromail.com elírások történnek
- freemail.hu citromail.hu címekre nem javasoljuk az emailek küldését!
- túl sok melléklet került csatolásra, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- túl nagy a csatolt fájlok mérete, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- előfordulhat, hogy a címzett email fiók tárhelye betelt vagy be volt telve az email küldésekor
- előfordulhat, hogy valami okból kifolyólag a spam könyvtárba kerül a küldött email
- a címzett ellenőrizze, hogy az email fiókja megfelelően van-e beállítva (DKIM) - itt ellenőrizhető:
https://mxtoolbox.com/
Megkapta a címzett az emailt, de mégsem látom, hogy mikor olvasta el.
Ennek az lehet az oka, hogy a címzett postafiókjában nincs engedélyezve a "beágyazott tartalom" vagy a "képek megjelenítése". Ha ez tiltva van, akkor a rendszer nem kap visszajelzést arról, hogy az emailt megnyitották.
Ez NEM jelenti azt, hogy az emailt nem kapták meg, csak nem érkezett visszajelzés a megnyitásról!!! Ezzel a problémával kapcsolatban mi nem tudunk segíteni és megoldást nyújtani.