Miben tudunk segíteni?

Első lépések
Valahol el kell kezdeni, hogy ebben segítsünk összeszedtünk néhány hasznos dolgot.
Beállítások
Akár új felhasználó vagy, akár öreg motoros, jól jöhet egy kis segítség, mit-hol-hogyan tudsz beállítani.
Csomagok
Összehasonlíthatod a csomagokat, így könnyen eldöntheted melyik számodra az ideális választás.
Tudásbázis

Kategóriák / modulok

Mi lehet az oka, hogy nem kapta meg a címzett az emailt?

Ügyfélszolgálatunk alkalmanként kap olyan emailt, hogy az Innonest-ből küldött árajánlatokat, munkalapokat stb. nem kapja meg a címzett és ellenőrizzük, hogy mi a hiba.
Jelezni szeretnénk, hogy az Innonest MINDEN esetben elküldte az emailt, ha az a dokumentum "elküldött üzenetei" között szerepel!
 

Annak, hogy a címzett nem kapta meg az emailt, több oka is lehet:

- a cégadatokban megadott vállalkozásod neve lesz az elküldött email feladója. Ha ez a név túl hosszú vagy speciális karaktereket, vesszőket tartalmaz, nagy valószínűséggel nem fogja megkapni a címzett. Használhatsz más feladó nevet is, amelyhez NEM a vállalkozásod nevét kell módosítanod, hanem a programbeállításokban az email beállítások menüpontban megadhatsz egy feladó nevet.
- a címzett email címében nem történt-e elírás, valóban létezik-e az email cím
- gyakori eset, hogy gmail.com helyett gmail.hu, citromail.hu helyett citromail.com elírások történnek
- freemail.hu citromail.hu címekre nem javasoljuk az emailek küldését!
- túl sok melléklet került csatolásra, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- túl nagy a csatolt fájlok mérete, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- előfordulhat, hogy a címzett email fiók tárhelye betelt vagy be volt telve az email küldésekor
- előfordulhat, hogy valami okból kifolyólag a spam könyvtárba kerül a küldött email
- a címzett ellenőrizze, hogy az email fiókja megfelelően van-e beállítva (DKIM) - itt ellenőrizhető: https://mxtoolbox.com/ 
 

Megkapta a címzett az emailt, de mégsem látom, hogy mikor olvasta el.

  Ennek az lehet az oka, hogy a címzett postafiókjában nincs engedélyezve a "beágyazott tartalom" vagy a "képek megjelenítése". Ha ez tiltva van, akkor a rendszer nem kap visszajelzést arról, hogy az emailt megnyitották. Ez NEM jelenti azt, hogy az emailt nem kapták meg, csak nem érkezett visszajelzés a megnyitásról!!! Ezzel a problémával kapcsolatban mi nem tudunk segíteni és megoldást nyújtani.

Hasznos volt számodra ez a leírás?

Igen Nem

köszönjük a visszajelzésed!

Észrevétel

Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!

Nincs elég időd?

Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!