A
Munkavégzés menüben kattints a
Munkalapok menüre, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában válaszd az
Új munkalap lehetőséget.
A munkalap szerkesztőfelülete egy tagolt oldal, ahol a következő blokkokat találod meg:
1. Ügyféladatok
Az ügyféladatok megadása történhet manuálisan vagy automatikusan. Automatikusan betölti a rendszer a cég adatait, ha az ügyfeledet látja a Cégjelző szolgáltatás, valamint akkor, ha korábban már felvitted az adatait az Ügyféltörzsbe. Ha ügyfeledet manuálisan rögzíted a rendszerbe, érdemes kipipálnod a blokk alján található
Ügyfél hozzáadása a partnertörzshöz lehetőséget, hogy az Innonest megjegyezze az adatokat.
Az ügyfeleid összes adatát, kapcsolattartókat, telephelyeket, kedvezményeket, fizetési módokat az Ügyféltörzsben tudod beállítani.
2. Külső munkavégzés
Ebben a részben beállíthatjuk a munkalapon, hogy a munkatársaink külső munkavégzést végeztek-e. Megadható a munkavégzés címe manuálisan vagy a lenyíló gombra kattintva kiválaszthatjuk az ügyfelünknél már rögzített további címeket is.
3. Részletek
Ebben a blokkban állíthatod be az egyedi kedvezményeket, a munkalap kategóriáját, a devizanemet és a szállítási határidőt. A legfontosabb viszont a csillaggal jelölt
Munkalap tárgya mező, amit mindenképpen ki kell töltened a későbbi beazonosíthatóság miatt. Ennek a blokknak a kitöltése automatikusan is megtörténhet abban az esetben, ha a (
Beállítások->Programbeállítások->Munkalap->Alapértelmezett tárgy, megnevezés) mező ki van töltve.
4. Tételek
A tételek blokk sok lehetőséget rejt, kezdjük az elején.
A tételek blokkhoz hozzáadhatunk termékeket, szolgáltatásokat, címet és szövegboxot, valamint sablont is. A tételek megnevezésekor megkülönböztetünk már rögzített és nem rögzített terméket vagy szolgáltatást. A rendszer képes a már rögzített termék vagy szolgáltatás elnevezésének első három karakterének beírása után kilistázni a lehetőségeket. Ezeket a felajánlásokat csak abban az esetben mutatja a rendszer, ha a
Törzsadatok->Termékek vagy
Törzsadatok->Szolgáltatások között már létrehoztunk terméket vagy szolgáltatást. Esetleg importáltuk őket a rendszerbe különféle importálási lehetőségekkel (erre itt nem fogunk kitérni).
FIGYELEM: A rögzített termék vagy szolgáltatás kiválasztása után, amit a törzsből jelöltünk ki, annak a megnevezése nem módosítható, csak a
TÖRZSADAT(TERMÉK) vagy
TÖRZSADAT (SZOLG.) gombra kattintva. Lásd a képen.
A kiválasztott tétel sorában megadhatjuk a mennyiséget, a mennyiségi egységet, a nettó vagy bruttó egységárat, az áfát vagy akár a kedvezmény mértékét.
A blokk alján megtalálható a
Tételek hozzáadása lehetőség (az újabb tételek felvitelére). Az
Új tétel hozzáadása gomb melletti lefelé mutató nyílra kattintva az alábbi opciókat érjük el.
Beszúrhatunk a tételek közé címeket és szövegboxokat, valamint itt érünk el egy fontos funkciót is, a
Sablonokat.
A
Tétel beállításokat választva a megjelenő ablakban kiválaszthatjuk, hogy a munkalap mutasson-e árat vagy sem, a tételeknél szerepeljenek-e képek, és ha igen, mekkora méretben, mutassa az áfát vagy sem, és mutassa-e a munkalap végösszegét vagy sem.
5. Megjegyzés
A megjegyzés blokkban a munkalaphoz írhatunk megjegyzést. Illetve automatikusan kitöltött megjegyzést jeleníthetünk meg, amit a
Beállítások->Programbeállítások-> Munkalapok-> Megjegyzés a munkalapon is beállíthatunk.
A
További beállítások, lehetőségek opciót választva megadhatunk
kulcsszavakat a munkalaphoz a könnyebb visszakereshetőség miatt, itt kapcsolhatjuk a munkalapot projekthez,
feladathoz, tickethez, delegálhatjuk a résztvevőket, és itt állíthatjuk be, hogy megjelenjen-e a munkalap az ügyfélfiókban és a naptárban.