Ügyfélszolgálatunk alkalmanként kap olyan emailt, hogy az Innonest-ből küldött árajánlatokat, munkalapokat stb. nem kapja meg a címzett és ellenőrizzük, hogy mi a hiba.
Jelezni szeretnénk, hogy az Innonest minden esetben elküldte az e-mailt, ha az a dokumentum "elküldött üzenetei" között szerepel!- a cégadatokban megadott vállalkozásod neve lesz az elküldött e-mail feladója. Ha ez a név túl hosszú vagy speciális karaktereket, vesszőket tartalmaz, nagy valószínűséggel nem fogja megkapni a címzett. Használhatsz más feladó nevet is, amelyhez NEM a vállalkozásod nevét kell módosítanod, hanem a programbeállításokban az e-mail beállítások menüpontban megadhatsz egy feladó nevet.
- a címzett e-mail címében nem történt-e elírás, valóban létezik-e az e-mail cím
- gyakori eset, hogy gmail.com helyett gmail.hu, citromail.hu helyett citromail.com elírások történnek
- freemail.hu citromail.hu címekre nem javasoljuk az e-mailek küldését!
- túl sok melléklet került csatolásra, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- túl nagy a csatolt fájlok mérete, amelyet a címzett postafiókja nem képes fogadni
- előfordulhat, hogy a címzett e-mail fiók tárhelye betelt vagy be volt telve az email küldésekor
- előfordulhat, hogy valami okból kifolyólag a spam könyvtárba kerül a küldött email
- a címzett ellenőrizze, hogy az e-mail fiókja megfelelően van-e beállítva (DKIM) - itt ellenőrizhető: https://mxtoolbox.com/
Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!
Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!