Miben tudunk segíteni?

Első lépések
Valahol el kell kezdeni, hogy ebben segítsünk összeszedtünk néhány hasznos dolgot.
Beállítások
Akár új felhasználó vagy, akár öreg motoros, jól jöhet egy kis segítség, mit-hol-hogyan tudsz beállítani.
Csomagok
Összehasonlíthatod a csomagokat, így könnyen eldöntheted melyik számodra az ideális választás.
Tudásbázis

Kategóriák / modulok

Mi az a státuszszabály és hol állíthatom be?

A Munkavégzés menüben válaszd a Beszerzési megrendelőket, majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában kattints a fogaskerék ikonra. Itt a Státuszok, állapotok kezelése opcióra kattintva megjelenik a státuszok kezelő felülete. Az oldal alján válaszd az Beszerzési megrendelők-Szabályok címet. Ekkor lenyílik az ablak, és lehetőséged lesz beállítani a beszerzési megrendelőkkel kapcsolatos automatizált státusz szabályokat. 



A Beszerzési megrendelő- szabályok lényege, hogy automatizálhatod, hogy a dokumentumok milyen állapotba kerüljenek az események (számlázás, emailben küldés, díjbekérő elküldése, stb) után. 
Vedd figyelembe, ha pl. egy számlázást követően írsz alá egy dokumentumot, akkor is végrehajtja a "parancsot" és a számlázás által beállított státuszból át fogja helyezni az aláírás esetére beállított státuszba.

Hasznos volt számodra ez a leírás?

Igen Nem

köszönjük a visszajelzésed!

Észrevétel

Amennyiben ötleted van és azt gondolod mások számára is hasznos lenne egy funkció, írd meg nekünk!

Nincs elég időd?

Kérd Innonest minősített külső vállalkozók segítségét, hogy hatékonyan és gyorsan megtanuld a rendszer használatát!