A
Munkavégzés menüben válaszd az
Átvételi elismervények menüpontot, majd kattints a kezelni kívánt átvételi elismervény sorában lévő
hamurger ikonra. A menüben válaszd a
Számlázom opciót.
A megjelenő ablakban válaszd az
Új számla létrehozása lehetőséget. (Jelezzük, ha erről a dokumentumról még nem készült számla a rendszerben. )
A rendszer automatikusan kitölti a számlát a dokumentumból már ismert adatokkal, de ezeken felül is szerkeszthető, plusz tételek szolgáltatások megadása, kapcsolattartó, stb módosítása is kötetlenül lehetséges.
A Ügyféladatok után kötelező megadni a számla elnevezését. Ez a számlán nem fog megjelenni, de nekünk fontos lesz a visszakereshetőség miatt.
A következőkben add meg, hogy milyen típusú számlát szeretnél kiállítani a dokumentumból.
Adj kedvezményt százalékos formában, vagy válassz egy árkategóriát az ügyfelednek. Kiválaszthatod a számla devizanemét is, és eldöntheted, hogy MNB árfolyamot vagy saját árfolyamot adsz meg.
A tételek lehetnek szolgáltatások és termékek is, és az új tétel hozzáadásánál lehetőség van címsor, megjegyzés beszúrására is.
A számlára írt megjegyzés előtt eldöntheted, hogy a számlát elküldöd a Számlázz.hu-n keresztül emailben vagy sem, és hogy milyen nyelven és milyen számlaképpel jelenjen meg az ügyfélnél.
Ezután adhatod meg a számlához tartozó megjegyzést, majd a számlázás gombra kattintva létrehozhatod a számlát.