A munkalapszabályok lényege, hogy automatizálhatod, hogy a dokumentumok milyen állapotba kerüljenek az események (számlázás, e-mailben küldés, díjbekérő elküldése, stb.) után.
A
Munkavégzés menüben válaszd az
Átvételi elsimervényeket majd a megjelenő oldal jobb felső sarkában kattints a
fogaskerék ikonra. Itt a
Státuszok, állapotok kezelése opcióra kattintva megjelenik a státuszok kezelő felülete. Az oldal alján kattints az
Átvételi elismervény - szabályok címre. Ekkor lenyílik az ablak, és lehetőséged lesz beállítani az átvételi elismervényekkel kapcsolatos automatizált státusz szabályokat.
Vedd figyelembe, ha pl. egy átvételi elismervény követően írtál alá egy dokumentumot, akkor is végrehajtja a "parancsot" és az átvételi elismervény által beállított státuszból át fogja helyezni az aláírás esetére beállított státuszba.